25.8.07

Mysfrukost i soffan

Jag känner mig en smula förvirrad över hur det egentligen hänger ihop med friidrottssändningarna. Först trodde jag att nattens sändningar repriserades på eftermiddagen dagen efter, men insåg att det inte stämde så jag spelade in Klüfts prestationer inatt (dock blev jag lite bitter över att hela inte kom med). När jag slog av videon upptäckte jag att de faktiskt verkar reprisera dem ändå, fast på förmiddagen här, så nu kan jag se hennes rekordhopp i alla fall. Det var i alla fall mycket mysigt att ligga i soffan med ett täcke och höra regnet smattra mot fönstret medan jag drack kaffe, åt rostat bröd med kokt ägg på och såg Klüft glänsa. Inte ett dåligt sätt att börja helgen på!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla Eurosport istället...Kanske??

Ffån en man med 8 maraton, åtskilla Halvmaror och Lidingölopp i benen..... alla lika tråkiga (och det gick definitivt inte att diska samtidigt)

,-)

MVH
Gorillan

Moa sa...

Bra tips! :)

Oj, så imponerande att orka springa alla dessa lopp, jag bugar och bockar :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails