30.8.07

Glad igen

Idag har jag äntligen rett ut lite saker som varit jobbiga och känner mig lätt till sinnet. Jag har bestämt mig för att inte ha en ansvarspost i kyrkan längre, jag kommer fortfarande att vara med och hjälpa till men på ett helt annat sätt som känns mycket bättre. Det känns verkligen som att en stor sten som tyngt ner mig har försvunnit.

Bra sak nummer två är att sängaffären går framåt, jag fick pengarna idag och de hjälpsamma gullisarna Malin och Daniel (som bar ner den åt mig) bar upp den igen. Det kändes trevligt att liksom fräscha upp den lite, visserligen har den bara stått nere i proppskåpet en vecka, men det är rätt dammigt där nere. Den tredje saken som gjorde mig spänd den här veckan var om jag skulle få jobba eller inte. Som det är nu så har jag inte hört något, men det känns ärligt talat rätt bra även om det inte blir något eftersom jag har trevliga saker inplanerade ikväll, imorgon och på lördag kväll.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails