1.8.07

"Kolla in mig, se så läcker jag är!"

Idag efter jobbet gick jag in på Konsum för att köpa lite mjölk och passade då även på att inhandla lite godis och en Svensk Damtidning. Jag är ju något av en rojalist har jag insett och varför då inte unna sig själv att få läsa lite kungligt skvaller då och då. Hittills har jag läst om de hemliga kärlekssmyckena som Europas kvinnliga kungligheter har fått av sina makar, att drottning Elizabeth av England blev sur när hon skulle fotograferas av Anne Leibovitz och att spanska kronprinsparets nya dotter döptes i vatten från floden Jordan.

Artikeln jag läser just nu är mycket rafflande, den handlar om att Kate Middleton har skaffat en ny sommarfräsch stil sen "kärleks-timeouten" från prins William (de är alltså tillsammans igen nu). Det bästa citatet är följande: "och ögonen inramas av tjock eyliner, som breddats sen hon och prins William blev ett par igen... som om hon vill signalera - kolla in mig, se så läcker jag är!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, sensationsjournalisterna har verkligen gått kurs i hur man ska beskriva andra människors uttryck!

Moa sa...

Haha, jo sannerligen!

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails