23.8.07

Släktkalas del I

I början av augusti var jag och Malin på släktkalas ute i Lövskär hos våra kära släktingar. Jag hade med mig pappas kamera och tänkte att jag för en gångs skull ville ha något annat än de klassiska släktkalasbilderna som är tagna inomhus med dåligt ljus och där folk stuffar i sig tårta och någon blinkar, den andra hostar och den tredje ska just vända sig om efter något. Alltså fick jag mina släktingar att posera lite utomhus och även om solen var på väg bort från altanen så känner jag mig nöjd med bilderna. Framför allt bara för att det är så roligt att ha några lite mer stilrena bilder på sina släktingar.





1 kommentar:

Nea sa...

Barnen är verkligen hur söta som helst!

Man har alldeles för få riktigt bra bilder på släkt och vänner! Är så dålig på att ha med mig kameran och fota...måste skärpa till mig!

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails